Birthday Girl

Birthday Girl

Ezen a hétvégén SZÉT VOLTAM KÉNYEZTETVE! Ok: 1 évvel öregebb lettem. El voltam halmozva mindenféle ajándékkal, de az ajándékok ajándéka 20 négyzetméter volt, amit Mókustól kaptam a kis hajlékából, úgyhogy az egész hétvége bedobozolással, költözködéssel, cipekedéssel és kipakolással telt! Még nagyon kezdetleges a kis szobám, de már alakulunk! Magamat is megajándékoztam, nem bírtam engedni a csábításnak a Zarában, egyszerűen meg kellett vennem ezt a pólót, főleg, hogy utolsó darab volt! Kicsit olyan vagyok benne, mintha vívóruhában lennék, kaptam is az ívet a hétvégén, de a nyaki diszítés kárpótolt mindenért!

Birthday Girl

Birthday Girl

Birthday Girl

Birthday Girl

Birthday Girl

Birthday Girl

Birthday Girl

Birthday Girl

Photos by Miklós Horváth

Today I’m wearing:

Boyfriend Jeans | Sweater | Bag | Pumps | all from Zara | Belt: Ralph Lauren | Trench Coat: Burberry

BIRTHDAY MOMENTS

HUMANIC PRESS KIT

Birthday Girl

Birthday Girl

(CSALOGÁNY 26)

Birthday Girl

(SELFIE WITH MY NEW HELMET)

Birthday Girl

Birthday Girl

Birthday Girl

ZIZI BAR

Reklámok