Hollywood Feeling

Hollywood FeelingEmlítettem, hogy ez a vasárnapunk kicsit dologosabban telt, mint az átlag. Most láthatjátok miért! A lényeg, hogy nem a  “23 évesen arra gondoltam, hogy meglepem a barátomat szülinapjára egy portfolió-fotozással” képeket láthatjátok, hanem tehetséges fodrászbarátném kért fel minket Mikivel, hogy adjunk hajunkat egy, a munkáit bemutató fotósorozathoz. Természetesen én ujjongtam, jóllehet bennem volt azért a félsz is rendesen, mert kevesen gondolnátok, de az x-dik outfit poszt után is ódzkodom a kamerától, de nem mondhattam nemet egy ingyen sminknek és hajkoronának. Ráadásul a képek tekintetében is pozitív visszajelzések érkeztek, úgyhogy biztos kerül majd fel belőle 1-2 a lakás közös fotófalára!

Hollywood Feeling

Hollywood Feeling

Pár kép kezdetnek, sminkkel felszerelkezve, de még hollywoodi loknik nélkül!

Hollywood Feeling

Hollywood Feeling

Hollywood Feeling

El voltam kényeztetve … ! A hajkoncepció: Én egy 70′-es évekbeli hollywoodi filmcsillagot testesítettem meg, Miki pedig a Hurts már két meglévő frontembere mellé szegődött be harmadiknak!

Hollywood Feeling

Hollywood Feeling

Hollywood Feeling

Hollywood Feeling

Hollywood Feeling

Hollywood Feeling

Hollywood Feeling

Hollywood Feeling

Photos by Miklós Horváth / Hair by Gabriella Németh / Make-up by Bozsik-Csengeri Adrienn

I was wearing:

Dress: Zara

