Another Brick In The Wall

Another Brick In The Wall

Jól megérdemelt szombati pihi egy kiadós ebéd és egy gyors photoshoot után! Épp az egész család a nappaliban honol, Miki lábai az ölemben, én a bloggal foglalatoskodom, töltöm fel a képeket, a többiek pedig az új Hitchock filmet nézik a képernyőhöz tapadva. A holnapi nap ennek pont az ellentettje lesz, reggel 9-re már az Oktogonon kell lennünk egy fotóstudióban! Szupertehetséges fodrász ismerősömnek, Gabinak lesz workportfolio fotozása, és Mikivel hajunkat adjuk a dologhoz! Ő nyakkendős, fehér inges jófiú lesz, én pedig díváskodni fogok egy gyönyörű, fehér Zara maxi dressben (itt megnézhetitek) piros rúzzsal és szőke loknikkal! Tiszta izgalomban vagyunk, reméljük vállalhatóak lesznek rólunk a képek.

A mai outfit nálam a TOP 5-ben benne van, már régóta szerettem volna egy boyfriend jeanst és a Zarában találtam is egyet relatíve olcsón, 10 ezer forintért. Jóllehet én legszívesebben minden nap ezt hordanám, Miki csak annyit fűzött hozzá, hogy divatgyilkosság a női domborulatok ellen és lehetőleg többször ne lássa meg rajtam … Szóval lehet, hogy lesz egy cserém a Zarában 🙂

Another Brick In The Wall

Another Brick In The Wall

Another Brick In The Wall

Another Brick In The Wall

Another Brick In The Wall

Another Brick In The Wall

Another Brick In The Wall

Another Brick In The Wall

Photos by Miklós Horváth

Today I’m wearing:

Boyfriend Jeans: Zara | Sweater: Zara | Clutch: Massimo Dutti | “Balenciaga” like Rings: ASOS | Heels: Mango (similar here) | Bracelet: J.Crew | Belt: Tod’s | Sunnies: Ray-Ban

Reklámok