Sometimes It’s Good To Be A Blogger – Part II. – Wtevr Fashion

Kicsit mostanában el vagyok kényeztetve – kezdődött minden a Mangoval, aztán jött a Dylan Kain story, most meg a Wtevr Fashion … A fiúk még karácsonykor kerestek meg először, de akkor sajnos érdemben még nem tudtam velük foglalkozni, mivel épp államvizsgáztam, de aztán ahogy végeztem, meggyorsítottuk a dolgokat. Pár 18 éves, érettségi előtt álló srácról van szó, akik azt vették a fejükbe, hogy kirukkolnak egy új márkával a mi kis apró magyar divatpiacunkon. Sokan itt elkezdik fogni a fejüket, hogy “Úristen, miért? Semmi esélyük! Minek?” – Megjegyzem, hogy utálom az ilyen jellegű “magyaros” hozzáállást! Bárcsak több ilyen lelkes, kreatív fiatal szaladgálna az utcákon és akkor talán nem kéne mindenkinek a Zaraban, Mangoban, H&M-ben vásárolnia, hanem lennének hasonló árkategóriájú alternatívák … Aztán a másik, hogy mindenkinek el kell kezdenie valahol … Na, de ne kanyarodjunk el a lényegtől … Egyelőre még csak a T-shirt business-ben utaznak a srácok, mindenféle vagány mintával megfűszerezve az egyszerű H&M pólókat, köszönhetően a csapat egyik tehetséges, grafikus szárnyait bontogató tagjának. Gondolkoztam milyen printet kérjek, de miután átpörgettem a korábbi munkáikat a Facebookon, 100%-ban rájuk bíztam a dolgot, csak annyit kértem tőlük, hogy hódolva a mostanában uralkodó állatminta őrületnek, egy iszonyat nagy tigris legyen rajta. Az eredményt imádom, a stylinggal egy icipicit nehéz dolgom volt, mert nyáron egy farmersorttal és egy fehér Converse-szel el tudtam volna intézni az outfitet, de mivel tél van, így egy kicsit törnöm kellett a fejem, hogy mivel mutatna jól, de szerintem sikerült eltalálnom!

Ha érdekel benneteket a srácok többi munkája, nyomás a Facebookra!

https://www.facebook.com/wtevrfashion?fref=ts

Sometimes It's Good To Be A Blogger - Part II. - Wtevr Fashion

Sometimes It's Good To Be A Blogger - Part II. - Wtevr Fashion

Sometimes It's Good To Be A Blogger - Part II. - Wtevr Fashion

Sometimes It's Good To Be A Blogger - Part II. - Wtevr Fashion

Sometimes It's Good To Be A Blogger - Part II. - Wtevr Fashion

Sometimes It's Good To Be A Blogger - Part II. - Wtevr Fashion

Sometimes It's Good To Be A Blogger - Part II. - Wtevr Fashion

Sometimes It's Good To Be A Blogger - Part II. - Wtevr Fashion

Sometimes It's Good To Be A Blogger - Part II. - Wtevr FashionPhotos by Miklós Horváth

Today I’m wearing:

Leather Jacket: Zara (similar here)  | Pants: Zara | Heels: Mango (similar: here) | Bag: Dylan KainTee: Wtevr Fashion | Rings: ASOS & Etsy | Watch: Michael Kors

