Mostly Minimalist – My Ideal Work Outfit

Amióta elkezdtem dolgozni, nem túlzás ha azt mondom, hogy ruhatáram 90%-át tudom csak kihasználni. Ceruzaszoknya + fehér ing, ceruzsaszoknya + kék ing .. És így megy ez a hét majdnem minden napján. Jóllehet szeretek elegánsan öltözködni (sokatmondó az az adat, hogy azelőtt maximum havonta egyszer vettem fel inget … ), de ez a jelenlegi helyzet stílusilag igazi kihívás számomra, hisz próbálok minden nap valami “bloggereset” belevinni az outfitembe, több-kevesebb sikerrel. Egyébként alig várom már mindig a pénteket (TGIF érzést természetesen már két hét után én is a magamévá tettem) gondolván a hétvégére, hogy végre azt veszek fel, amit akarok, nem érezvén rajtam az irodavezető konzervatív figyelő szemeit … Gyorsan csináltam is Polyvore-on egy szettet, hogy számomra mi lenne az ideális munkahelyi viselet … Egyetértetek?

  Mostly Minimalist - My Idealistic Work Outfit

Reklámok