Sometime It’s Good To Be A Blogger – Dylan Kain

Sometime It's Good To Be A Blogger - Dylan Kain

Sometime It's Good To Be A Blogger - Dylan Kain

Sometime It's Good To Be A Blogger - Dylan Kain

Sometime It's Good To Be A Blogger - Dylan Kain

Sometime It's Good To Be A Blogger - Dylan Kain

‘The LSC Light Gold’

Körübelül egy hónapja történhetett. Ahogy az lenni szokott, éppen a szokásos 10 perces reggeli tea melletti Instagram körutamat kezdtem meg, ami általában abban áll, hogy a megnézem, hogy az a körübelül 120 blogger, akit Instagramon követek, mit töltött fel, illetve like-olt az elmúlt 7-8 órában, amíg én az igazak álmát aludtam. Tudom, beteg vagyok. A like rengeteg között akadt meg a szemem @elle_ferguson (http://www.theyallhateus.com) like-ján, ami egy Dylan Kain (http://www.dylankain.com/+/home.html) táskának szólt. Gyorsan átfutottam az agyam táska szekcióját, hogy találkoztam-e már ezzel a névvel, és miután negatív válasz érkezett, átloholtam a laptopért és azonnal a google segítségét kértem az ügyben. Az eredmény természetesen szerelem első látásra volt, ahogy az a táskáknál nálam lenni szokott. Delikátum volt számomra, hogy abszolút ismeretlen márkáról volt szó, alig 200 like-kal a facebookon. Nagyon ritkán szoktam ilyet, de valami titkos sugallatra válaszra nem számítva írtam egy pár dicsérő szót az oldalukra és le is zártam a gépet. Aztán a legnagyobb meglepetésemre másnap ez várt az inboxomban:

“Hi Inspirationholic, Thanks for your kind words on FB – we love your style. Here’s a media discount should you wish to purchase in the future, valid until the end of Feb. Just enter at the checkout for 30% off.”

Természetesen rendeltem egy táskát. Bűn lett volna kihagyni ezt a lehetőséget, nem? 🙂 Nem elég, hogy hasonlít a Céline 3 cipzáros messenger bag-jére (itt megnézheted mire gondolok), de az eddigi legmultifunkcionálisabb táskám is; elemeire szétszedhető és variálható, a kedvem és az outfitem dönti el, hogy éppen pénztárcaként, vagy táskaként – bőrpánttal, vagy éppen aranylánccal – hordom.

FOLLOW MY BLOG WITH BLOGLOVIN!

Reklámok