Kéne egy saru …

Ahogy emelkednek a hőmérők higanyszálai, egyre többször nyitogatom vágyakozva a kis fehér szekrényem és vizsgálom aktuális tartalmát azt latolgatva, hogy mikor vehetem már fel a tavalyról megmaradt, de még idén is divatosnak mondható, és a már januárban, a téli leárazások után nyomban és sokszor meggondolatlanul beszerzett nyári mini és maxi ruháimat …

De ugye mi nők tudjuk, hogy egy ruha cipő (a táskáról nem is beszélve) nélkül semmit sem ér, szóval a kepzelgéseim általában rögtön átsiklanak a kiegészítőkre és pont a mai nap döbbentem rá, hogy saru (=lapos szandál) ügyben elég gyérül állok, úgyhogy azonnal rá is robbantam az internetre és körülnéztem … főleg, hogy ma kaptam meg a fizetésem! 🙂

A délutáni böngészésem eredménye:

Fentről indulva, balról jobbra haladva:

Kate Spade “Faith” ($275) – www.katespade.com / ALDO “Laughton” ($50) www.aldoshoes.com / ALDO “Hardenburg” ($35) – www.aldoshoes.com / DV by DOLCE VITA “Archer” ($69) – www.dolcevita.com / Rachel Zoe “Gladys” ($282) – www.bloomingdales.com / ALDO “Hembre” ($50) – www.aldoshoes.com / Steve Madden “Glaare” ($89.95) – www.stevemadden.com / Steve Madden “Rasscal” ($89.95) – www.stevemadden.com / Steve Madden “Surrge” ($39.95) – www.stevemadden.com / Tibi “Amber Flat” ($408) – www.bloomingdales.com / AMEDEO CANFORA “JILL Golden” (€236) – www.pret-a-beaute.com / AMEDEO CANFORA “NANCY Rose Crystal” (€226) – www.pret-a-beaute.com

