Beyoncé, Year “4”

Imádom ezt a nőt! Régóta nagy rajongója vagyok, mert sikert, sikerre halmoz, bármihez, amihez nyúl arany lesz belőle, emellett iszonyat dögös és még mintafeleség is! Aztán talán a kerek feneke miatt is jobban a szívembe zárhattam, mint a kolléganőit .. Mivel én is inkább a bögyös-faros kategóriába tartozom, párizsi kinntlétem alatt, ahol 50 kg felett fehér nőt nemigen lehet látni az utcán, kerek alsófelem okán kiérdemeltem a “Hungarian Beyoncé” becenevet, szóval nyugtáztam, hogy legalább ennyi közös van bennünk! 🙂

Az énekesnő mielőtt kiadta negyedik nagylemezét tavaly nyáron, eltűnt egy kis időre, visszavonult pihenni és elhatározta hogy ezt az időszakot utazással, inspirációgyűjtéssel és a családjával tölti. Természetesen nem maradt nyom nélkül ez az egy év; Beyoncé szorgalmasan dokumentálta az általa látottakat és először egy kisfilmmel, majd pár nappal ezelőtt egy tumblr site-tal (http://iam.beyonce.com) örvendeztette meg a rajongókat.

Nézzétek meg őket Ti is, megéri!

Reklámok