Egy kis nyalánkság Noah Mills személyében

Soha nem rajongtam igazán egyetlen hímnemű sztárért sem, természetesen voltak kedvenceim, mint a blogon is említett hősi halált halt Leonardo Dicaprio, vagy sorstársa, Josh Hartnett, de említhetném még a már lassan veteránnak számító kedvenc agysebészemet, Patrick Dempsey-t is a Grace Klinikából, de őket, mint minden nő az általuk megformált karakter miatt zártam a szívembe és csak másodsorban a küllemük miatt ..

Aztán jött Ő, a számomra tökéletes külsejű férfi (akinek magyar hasonmása a III. kerület San Marco utca lakója :D), hivatalos nevén Noah Mills, aki 1985-ben, Kanadában látta meg a napvilágot és már lassan nyolc éve uralja a kifutókat. Nekem relatíve későn került a látóterembe; tavaly nyáron a Tommy Hilfiger nyári reklámplakátján láttam először aztán a models.com honlap segítségével (http://models.com/models/Noah-Mills) hamar kiderítettem, hogy igen impozáns portfolióval rendelkezik: éveken keresztül volt a már említett Tommy Hilfiger, Lacoste, Dolce&Gabbana és Michael Kors kampányainak arca, de láthattuk a Mango, Calzedonia vagy az H&M óriásplakátjain is. Az meg még hab a tortán, hogy Samanthával is ágyba bújt a Sex és New York 2 egyik jelenete kedvéért. (Beharangozó a jelenethez: itt) Ennyi szerintem elég is róla, beszéljenek inkább a képek ÉS A VIDEÓ!

Reklámok